26 Haziran 2007 Salı

Sıra bizde









İNCİ ÇELİKBİLEK

Merhaba ben İnci. 22.07.97 yılında Ankara'da doğdum. Şu anda İstanbul'da yaşıyorum. İstek okuluna gidiyorum ve 5. sınıfa geçtim. Yengeç burcuyum.En sevdiğim arkadaşım Elif. Burdan onu çooooooooooooook sevdiğimi söylüyorum.En sevdiğim yemek makarna.En sevdiğim renk açık yeşil. En sevdiğim hayvan köpek.En sevdiğim dizi Duvar.Kitap okumayı ve televizyon izlemeyi ayrıca spor olarak da buz patenini,voleybolu ve tenisi seviyorum.Babaannem bana genellikle Güloş diye seslenir.Benim uğurum nazar boncuğumdur.En sevdiğim dersler matematik ve ingilizcedir.Eve geldiğim zaman önce ödevlerimi bitiririm.Sonra yemeğimi yerim.Daha sonra televizyon izleyerek yatarım.



byeee...






SELEN KURTÇU




Merhaba benim adım Selen. 03.10.97 tarihinde doğdum. İstanbulda doğdum hala istanbulda yaşıyorum. MEF ilköğretim okuluna gidiyorum. 5 'e geçtim.Terazi burcuyum. En sevdiğim kıyafetim etek ve üstüne giydiğim taytla buluz. En sevdiğim renk açık mavi ve turkuvaz.Sınıf arkadaşlarımı çok seviyorum.Siteden en iyi arkadaşlarım İnci ve Mehtap.Kankam Mehtap. Spor yapmayı çok seviyorum. Atlatizimde ve yüzmede yarışlara katılmaya bayılıyorum. En sevdiğim spor yüzme ve tenis.Uğurum sınıf arkadaşımın aldığı 4 yapraklı yonca kolyesi.Sınıfta en samimi arkadaşlarım:Selen YENİGÜÇ , Kaan ERGÜL,Mert YILMAZTÜRK,Yasemin PALA, Emre KANLI.

byeee...

Hiç yorum yok: